Initiative semnează campania media a Lidl pentru emisiunea Chefi la cuțite, de la Antena 1

Initiative a realizat campania de media în care Lidl este sponsor principal al show-ului culinar „Chefi la cuţite”, difuzat de Antena 1. Astfel, în perioada martie-iunie 2016, brandurile Pilos și Piața Lidl sunt promovate în cadrul emisiunii, iar planul de media include, pe lângă TV, și expunere în online.

Chefi la cutite_camara

Brandingul Lidl este vizibil în două spații esențiale pentru desfășurarea competiției – cămara din care concurenții își iau ingredientele necesare pregătirii preparatelor cu care doresc să-i impresioneze pe cei trei chefi renumiți – Florin Dumitrescu, Cătălin Scărlătescu şi Sorin Bontea, precum și camera interviurilor în care ucenicii se confesează în fața telespectatorilor. De asemenea, coșurile cu care aceștia se înarmează în cursa pentru culegerea ingredientelor rețetei câștigătoare sunt personalizate cu logo-ul Lidl, iar aproape toate produsele din cămară provin din magazinele retailerului.

„Ne-a plăcut formatul noului show culinar de la Antena 1 întrucât ne oferă o platformă ideală de expunere a brandurilor noastre. Am avut, astfel, ocazia nu doar de a ne extinde colaborarea cu chef Florin Dumitrescu, ci și de a-i surprinde pe concurenți cu produse de calitate pentru preparatele lor, iar pe telespectatori cu momente speciale marca Lidl. Agenția Initiative a reușit, încă o dată, să ne pună în valoare implicarea într-un proiect de o asemenea anvergură, prin intermediul unei campanii eficiente și cu rezultate deja notabile”, a spus Maria Pârvuleasa, PR&CSR Manager, Lidl România.

„Pentru a valorifica prezența Lidl în cadrul acestui show culinar, am gândit un pachet complex de promovare media care conține, pe lângă branding în platou și spoturi poziționate premium, și un product placement inteligent, inclusiv prin crearea unor momente memorabile în emisiune, iar campania este completată de o componentă online”, a afirmat Anca Ionescu, Account Director – Head of Unit, Initiative.

„Succesul pe care l-a înregistrat acest show, cu audiențe însemnate încă de la primele ediții, succes care va continua să crească spre etapele finale, ne confirmă că alegerea emisiunii pentru promovarea Lidl a fost una inspirată și că am mers pe un format câștigător”, a completat Andreea Dinescu, Client Service Director, Initiative.

Unul dintre momentele special create în emisiunea Chefi la cuțite a fost descărcarea camionului Lidl cu ingrediente pentru salată, înaintea probei care a ajutat la definitivarea echipelor celor trei chefi și intrarea în cea de-a treia etapă a competiției, cea a confruntărilor directe.

În cadrul componentei online, telespectatorii sunt invitaţi să se implice în competiţie şi să câştige premii de la Lidl prin intermediul unei aplicaţii speciale, care îi provoacă să identifice ingredientele cheie din reţeta săptămânii realizată de unul dintre chefi. Concursul rețetelor online a fost însoțit de postări dedicate pe Facebook.

 „Chefi la cuţite” reprezintă o adaptare a formatului internaţional „Game of Chefs”. Emisiunea a debutat la Antena 1 pe 7 martie și este difuzată în fiecare luni, de la ora 20:30. Prezentat de Gina Pistol, show-ul îi are ca protagonişti pe chefii Sorin Bontea, Cătălin Scărlătescu şi Florin Dumitrescu, provocaţi să intre în arena culinară pentru a se întrece între ei. Conceptul emisiunii presupune ca fiecare dintre cei trei chefi să-și formeze o echipă de bucătari, aleşi în urma preselecţiilor „pe nevăzute”, pe care îi antrenează pentru a-i ajuta să câștige marele premiu de 30.000 de euro. Acest format pare a fi pe gustul românilor, întrucât emisiunea a înregistrat, încă de la debut, audiențe foarte bune, fiind lider de piață pe targetul comercial, în intervalul său de difuzare. Ediția care a strâns, până în prezent, cei mai mulți români în fața televizoarelor a fost cea din 29 martie, când 448.000 de telespectatori (adică 9,3 procente) din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, au vizionat în medie show-ul de la Antena 1. Vârful de audiență a fost atins tot în ediția din 29 martie, la ora 21:44, atunci când aproape 2 milioane de telespectatori la nivelul țării urmăreau emisiunea „Chefi la cuțite”.Chefi la cutite_camera de testimoniale